MODA ŚWIAT DeeZee

DeeZee się zmienia!

Rosnąca liczba użytkowników sklepu oraz fanów na Facebooku zmobilizowała nas do zmiany wizerunku DeeZee.
Jesteśmy rozpoznawalną marką, czas by nasza identyfikacja wizualna podążała za postępem jaki firma zrobiła
w ostatnich latach. W DeeZee zmienia się wszystko, rewolucja objęła zmianę znaku, kolorystyki i platformy sprzedażowej – niezmienny pozostaje jedynie nasze motto – WE LOVE SHOES.


To komunikat dla naszych klientek – zmieniamy się z myślą o nich, ale pasja pozostaje wciąż ta sama.
Jaką marka jesteśmy i nadal chcemy być? Przyjazną, podążającą za trendami i zaskakującą.

Opieki nad zmianą naszego wizerunku podjęło się studio projektowe blokdesign.pl.

“ Postanowiliśmy nie korzystać z gotowych zdjęć zakupionych w bankach istock – wszystkie nośniki reklamy opatrzone są zdjęciami specjalnie wyprodukowanymi dla DeeZee. To gwarantuje nam oryginalny, trudny do podrobienia wizerunek marki, a także większą satysfakcję z projektu.”

Fotografia: Joanna Czaczkowska/ blokdesign.pl
Makijaż i fryzury: Beata Augustyniak/ bastudio.pl
Stylizacja: OSA – Monika Jurczyk
Asystentka stylistki: Gosia Kuniewicz
Modelka: Sara Kagize
Fotografia/backstage: Łukasz Krzemiński

“Prace rozpoczęły się od zmiany znaku graficznego. Nowe logo to charakterystyczne w swej formie rozwiązanie typograficzne. Towarzyszy mu hasło zamknięte w kształt komiksowego dymka – w sensie dosłownym marka mówi nim do klienta – WE LOVE SHOES – ciągle i niezmiennie od ponad 6-ciu lat.

Zmieniliśmy także kolorystykę identyfikacji wizualnej. Wiodące dwa kolory to elegancka czerń i przebojowy neonowy róż. Właśnie tak chce być kojarzona firma DeeZee.
Zmianie uległy też wszystkie nośniki reklamy ATL – rollup’y, reklamówki, ulotki, banery internetowe, itp.
Głównym kanałem dystrybucji marki jest Internet. Firmowa platforma e-commerce zaprojektowana przez nas ma teraz całkowicie nową odsłonę. Postawiliśmy na prostotę i maskymalną czytelność komunikatów.
Sklep mimo kilku chrakterystycznych – krągłych elementów – decydujących o jego rozpoznawalnosci w sieci, nie przytłacza nadmiarem grafiki. Takie rozwiązanie pozwala na przyjazną dla oka prezentację produktów.
Za pomocą banera na stronie głównej przekazujemy odbiorcy najważniejsze wydarzenia, nowości i promocje jakie wprowadza sklep. DeeZee ma też liczną rzeszę zaprzyjaźnionych blogerek. Najnowsze informacje z ich blogów znaleźć można na stronie głównej oraz w dziale ‘Fashion Bloggers’. Nowością jest wyświetlanie produktów w widoku powiększonym. Teraz już nie trzeba wchodzić raz za razem na kartę produktu by zobaczyć ulubione modele w pełnej okazałości. Wystarczy rozsiąść się wygodnie w fotelu i naciskać “dalej”.
Gdy już zdecydujesz się wejść na kartę produktu, na pewno zaskoczy się wielkość detalu jaki jest osiągalny w powiększeniu. Najazd kursorem na główne zdjęcie umożliwia podglądanie detali obuwia.
Wszystkie te zmiany miały na celu zbudowanie funkcjonalnej i przyjaznej użytkownikowi platformy e-commerce.
W następnym kroku uruchomione zostaną aplikacje przydatne dla każdej ‘fashion victim”. Jednak to nie pora by zdradzać dalsze szczegóły :P”

 

Joanna Kieryk - Specjalista ds. Social Media DeeZee.pl

Poprzedni post
18/08/2011
Następny post
18/08/2011

Komentarze są zamknięte.