LIFESTYLE

Zdrowe przekąski po świąteczno-sylwestrowej rozpuście

Najedzone? Bo my tak. BARDZO. Po świątecznych bombach kalorycznych czas zrobić rachunek sumienia. Plan? Racjonalny jadłospis i zdrowe przekąski na wypadek głodu to klucz do sukcesu.

Pieczone frytki z warzyw

marchew, seler, pietruszka pokrojone w słupki i upieczone w piekarniku na niewielkiej ilości oleju. Pycha! Wersja light – warzywa w wersji surowej, a do nich sos na bazie jogurtu naturalnego. Do jogurtu dodaj świeżo wyciśnięty czosnek, odrobinę soku pomidorowego lub koperek i gotowe!

Ciasteczka owsiane

bez cukru! Dostępne w większości sklepów i supermarketów. Szukaj wersji bez cukru i innych dodatków (takich jak czekolada, kokos lub bakalie).

Źródło: Reader’s Digest

Banan

energetyczny kopniak po treningu lub świątecznym łasuchowaniu. Dopadł Cię głód? Jeden banan sprawi, że wytrwasz do kolejnego, solidnego posiłku. Owoce najlepiej jeść maksymalnie do godziny 13-14, bo zawierają sporo cukru, którego Twój organizm po południu i wieczorem już nie zdąży przerobić na energię.

Marchewka lub minimarchewki

obierz surowe warzywo i pokrój w słupki w kształcie frytek lub okrągłych plasterków. Zastąpią niezdrowe chipsy i nachosy i sprawią, że głód zniknie w mgnieniu oka. Minimarchewki są dostępne w wielu sklepach i dyskontach.

Źródło: Collective Evolution

Szklanka soku warzywnego

możesz go przygotować własnoręcznie z warzyw, które lubisz lub kupić gotowy produkt w sklepie. Duża zawartość błonnika zawartego w warzywach bardzo szybko pomoże w walce z głodem.

Serek wiejski z owocami

serek ziarnisty to klasyk dla osób trenujących na siłowni! Zawiera dużo białka i szybko upora się z głodem, a jego zawartość kaloryczna jest bardzo mała. Możesz zjeść sam serek lub dodać do niego ulubione owoce i zrobić słodki, zdrowy i sycący deser.

Źródło: finediets.info

 

 

Poprzedni post
01/01/2018
Następny post
01/01/2018

Komentarze są zamknięte.